Motonino
Cos cumparaturi
  • Informatii

Livrare și Transport:

Comenzile cu o valoare mai mare de 600 Lei, care includ produse non-promoționale, beneficiază de LIVRARE GRATUITĂ.
Celelalte comenzi vor avea un cost de livrare de 27 lei 1-5kg si 1.5 lei kg in plus. Pachetele vor fi expediate exclusiv prin curier. Astfel, veți primi produsele comandate la adresa specificată în formularul de comandă.

Termenul de livrare se calculează de la momentul plasării comenzii, astfel încât veți fi în una dintre următoarele situații:
- Dacă plasați comanda de Luni până Vineri înainte de ora 16:00, aceasta va ajunge la dumneavoastră în 24 de ore.
- Dacă plasați comanda Vineri după ora 16:00, Sâmbătă sau Duminică, aceasta va ajunge Marți.


Opțiuni de plată:

Unicul mod de plată disponibil este la primirea coletului, în numerar și în lei, către curier.


Termeni și condiții:

Toți utilizatorii acestui site sunt obligați să respecte prevederile legale și să nu utilizeze informațiile de pe acest site în scopuri ilegale.

Toți utilizatorii care trimit o comandă trebuie să fie complet de acord cu politicile de livrare și plată, garanție și retur.
Nu răspundem pentru daunele directe sau indirecte rezultate din utilizarea greșită sau incapacitatea de a utiliza site-ul.

Utilizatorul confirmă că a citit și acceptat acești Termeni și Condiții, iar utilizarea site-ului implică acceptarea acestora.


Garanția produselor:

Cumpărătorul are responsabilitatea de a informa vânzătorul cu privire la orice defect constatat în perioada de garanție. În cazul în care piesa nu poate fi reparată, aceasta va fi înlocuită sau se va restitui contravaloarea ei. Termenul de soluționare a garanției este de 15 zile calendaristice de la data primirii produsului defect. Vânzătorul are dreptul să solicite daune Cumpărătorului, conform legislației aplicabile, atunci când consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returnarea în cazul în care Cumpărătorul abuzează de politica privind renunțarea la cumpărare.
Reclamațiile se pot depune la adresa: https://www.motonino.ro/detaliicontact.php, la secțiunea "Problema garanție".

Reclamația va fi acceptată dacă, împreună cu aceasta, cumpărătorul prezintă și următoarele documente:
- Dovada efectuării montajului într-un atelier autorizat RAR pentru tipul respectiv de manoperă
- Raportul atelierului privind constatarea defectiunii și cauzele acesteia
- Copie a autorizației tehnice RAR a atelierului
- Copie a certificatului de înmatriculare

Produsul nu beneficiază de garanție în următoarele situații:
- piesa nu a fost montată într-un service autorizat RAR pentru tipul respectiv de manoperă
- piesa nu a fost montată corespunzător sau a fost montată cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
- piesa a fost folosită în alte scopuri decât cele indicate de producător
- piesa s-a uzat sau deteriorat datorită utilizării defectuoase, întreținerii incorecte, suprasolicitării, unui accident sau a condițiilor naturale/meteo
- piesa prezintă urme de lovituri, deformări, etc
- piesa prezintă uzură normală
- piesa este defectă din cauze imputabile consumatorului
- produsul intră în categoria consumabilelor


Politica de retur:

Conform OUG 34/2014 art. 9/1, cumpărătorul are dreptul de retragere în termen de 14 zile de la data achiziționării. Cererea de retur se va face la adresa: https://www.motonino.ro/detaliicontact.php, la secțiunea "Cerere retur".
Returnarea fizică a produsului se va face doar după confirmarea Vânzătorului că cererea a fost procesată, aprobată, și au fost furnizate detaliile de retur. Produsele se returnează în ambalajul original, în starea în care au fost primite, și împreună cu toate accesoriile și documentele primite la momentul livrării. Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor, în cazul în care se observă urme de montaj sau în cazul produselor incomplete. Produsele se returnează prin curier rapid, fără a se opta pentru "RAMBURS". Returnarea contravalorii se va face doar după verificarea returului. În situația în care coletul de retur are selectată opțiunea "ramburs", returul va fi refuzat. Vânzătorul își rezervă dreptul ca în anumite situații, în care produsul returnat și-a diminuat valoarea, să scadă această valoare din suma returnată.

Politica noastră de retur stipulează următoarele condiții restrictive:
- Nu se acceptă returul produselor cu ambalajul deteriorat sau lipsite de etichete și inscripții specifice.
- Nu se acceptă returul produselor care nu se află în ambalajul original.
- Nu se acceptă returul produselor lipsite de accesorii și componente originale.
- Nu se acceptă returul pieselor care prezintă semne de montaj, modificări, vopsire sau sudură.
- Nu se acceptă returul coletelor care au menționată suma de ramburs pe eticheta de transport.
- Nu se acceptă returul lichidelor auto (uleiuri motor, transmisie, lichid de frână, etc.).
- Nu se acceptă returul produselor achiziționate de către persoane juridice.

Costul transportului pentru retur va fi suportat de către vânzător doar în cazul în care piesele au fost livrate greșit din vina acestuia. În orice altă situație, costul returului va fi suportat de către cumpărător. Nu se restituie taxa de transport inițială. Rambursarea sumei plătite se va efectua în termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului într-un cont bancar pe numele cumpărătorului. Acesta trebuie să furnizeze detaliile necesare pentru transfer: IBAN, nume titular, CNP.

Retururile cu ramburs sau taxă de transport vor fi refuzate automat.


Societate:

NOMAD TEAM TPM SERVICES SRL
CIF: 35803002
Adresa: str.Dealul Viilor nr.53, Slatina, Olt


Protecția datelor personale:

Înțelesul unor termeni

Date cu caracter personal: informații de orice natură privind o persoană fizică identificată sau identificabilă, care pot cuprinde: nume, prenume, telefon, adresă, adresă de e-mail, număr de identificare, date de localizare, elemente specifice fizice, fiziologice, genetice, etc.

Prelucrare: orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal.

Operator: persoana care stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Operatorul de date: Societatea Nomad Team TPM Services (denumit în continuare „Operatorul”), cu sediul în Slatina, Strada Dealul Viilor 53, Jud. Olt, număr de ordine în Registrul Comerțului J28/204/2016, CUI 35803002.
Prelucrarea datelor personale se realizează în temeiul și cu respectarea prevederilor legislației aplicabile, și în special ale Regulamentului 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (GDPR).


Datele colectate și scopul prelucrării acestora

1. Datele colectate nu vor fi procesate fără consimțământul explicit pentru prelucrarea acestora.

2. Datele colectate cuprind: Nume, Prenume, Adresa, Număr de Telefon, E-mail, iar în cazul persoanelor juridice se vor mai adăuga datele de identificare ale companiei.

3. Datele colectate telefonic sau prin formularul de comandă vor fi folosite doar în scopul confirmării comenzii, facturării, livrării produselor sau atunci când prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale.

4. Nu vor fi colectate, prelucrate sau furnizate către un terț datele dumneavoastră fără un temei legal sau necesar în vederea finalizării comenzii.

5. Datele colectate pot fi furnizate ca excepție către autoritățile publice sau către terțe părți atunci când există o obligație legală în acest sens, precum decizie/ordin administrativ cu caracter obligatoriu, constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, îndeplinirea obligațiilor ce ne revin, conform prevederilor legale aplicabile, ale hotărârilor judecătorești și ordinelor, deciziilor și dispozițiilor autorităților publice.

6. Ca excepție, și doar în situația în care utilizatorul și-a exprimat acordul explicit pentru acest lucru, datele personale vor fi folosite pentru campanii promoționale și de informare.


Perioada stocării datelor

După finalizarea procesului de livrare, informațiile vor fi reținute exclusiv în istoricul comenzilor, documente contabile și de transport conform cerințelor legale sau până când primim o solicitare de ștergere a datelor.
1. Datele contabile vor fi păstrate pe o perioadă de 10 ani, în conformitate cu legislația în vigoare.
2. Istoricul comenzilor va fi înregistrat pentru o durată de 3 ani de la ultima comandă. În acest moment, operatorul poate solicita un nou acord de prelucrare pentru aceeași perioadă de timp. Dacă acordul nu este prelungit, datele vor fi șterse.


Drepturile persoanelor vizate

1. Dreptul la informare
2. Dreptul de acces la datele cu caracter personal
3. Dreptul de a actualiza datele cu caracter personal
4. Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal
Obligația de ștergere a datelor nu se aplică atunci când prelucrarea este necesară pentru respectarea unei prevederi legale, din motive de interes public sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
5. Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal
6. Dreptul la portabilitatea datelor cu caracter personal
7. Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal


Alte prevederi

1. În situația în care utilizatorul nu își exprimă acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal sau nu furnizează date corecte și complete, operatorul își rezervă dreptul de a anula comanda, fiind în imposibilitatea de a o onora.

2. Procesul de prelucrare a acestor tipuri de date este supus legislației privind prelucrarea datelor cu caracter personal: REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor - GDPR). Acest regulament reglementează în mod explicit activitățile de procesare a datelor cu caracter personal, calitățile entităților juridice care procesează date cu caracter personal, precum și rolurile și responsabilitățile acestora.

3. În caz de incident de securitate în care sunt implicate datele dumneavoastră cu caracter personal, veți fi informat, vor fi inițiate investigații, se vor lua măsuri pentru a minimiza efectele și daunele și se vor implementa toate acțiunile necesare pentru a preveni repetarea incidentului. Autoritățile competente vor fi informate în termen de 24 de ore de la descoperirea incidentului.

4. Toți angajații operatorului vor primi instruiri privind procesarea datelor cu caracter personal în mod regulat.

5. Procesul de prelucrare a acestor date va fi supus unei analize constante pentru a asigura securitatea acestora.